Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania.

W szkole prowadzone są rejestry, ewidencje i archiwa:

  1. księgi inwentarzowe,
  2. książka obiektu budowlanego,
  3. rejestr pracowników,
  4. ewidencja akt osobowych pracowników,
  5. rejestr aktów i zaświadczeń-awans zawodowy nauczyciela,
  6. księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  7. ewidencja uczniów w szkole,
  8. księgi dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły,
  9. protokoły rad pedagogicznych,
  10. księga druków ścisłego zarachowania,
  11. rejestr legitymacji szkolnych,
  12. rejestr korespondencji,
  13. ewidencja czasu pracy,
  14. archiwum szkolne.
  15. ewidencja delegacji służbowych
  16. ewidencja pieczęci i pieczątek
  17. rejestr wypadków uczniów i pracowników
  18. książka kontroli
  19. rejestr kart interwencji w zakresie naruszenia standardów ochrony małoletnich
  20. rejestr wyjść służbowych i prywatnych

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 )

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Gałkowie Dużym
odpowiada: Bożena Delewska
data: 30-10-2024
wytworzył: Aneta Drożdżyk
data: 30-10-2024
data: 30-10-2024

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 30-10-2024 - Edycja treści
  • 02-03-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 337